• Kontynuacja projektu "Synestezja w Dwójce".

            Synestezja to stan, w którym wrażenia zmysłowe mieszają się ze sobą. Wówczas można m.in. widzieć kolory słów lub czuć ich smak. Z kolei smaki można słyszeć jako dźwięki. Na przykład słowo poniedziałek może mieć kolor czerwony.

            Podczas słuchania muzyki doznaje się smakowych lub kolorowych wrażeń, np. muzyka współczesna ma kwaśny smak, a utwór Mozarta może mieć smak truskawek z bitą śmietaną. Dzięki synestezji można nawet wyczuwać palcami dźwięk różnych przedmiotów.

            Prowadzący zajęcia: Aneta Drozda, Anna Ogrodowiak, Marian Solisz


          • MegaMisja

          • Przebieg zadań w programie MegaMisja oparty jest na sfabularyzowanej historii. Dzieci przenoszą się do cyfrowego laboratorium, gdzie czekają na nie pełne przygód misje. Razem z animowanymi bohaterami nauczą się sprawnie poruszać w wirtualnym świecie, by chronić laboratorium przed niesfornym Psotnikiem.

            Udział  w MegaMisji pozwoli dzieciom poznać: zasady bezpiecznego korzystania z Internetu, podstawy komunikacji, aspekty ochrony prywatności i prawa w mediach, wskazówki dot. tworzenia i prezentowania własnych dzieł w sieci. 

             

            Prowadzący: Aneta Hanisz

          • ,,Deutsch AG''

          • ”DEUTSCH AG”  to projekt  organizowany przez Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce, w którym bierze udział 5 uczniów z klasy 8c.

            Cele projektu:

            - poszerzenie wiedzy i umiejętności językowych,

            - lepsze przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka niemieckiego,

            - uzyskanie lepszych wyników;

            - stworzenie możliwości dzieciom do podejścia do egzaminu.

             

            Treści realizowane w ramach projektu skierowane są pod egzamin ósmoklasisty.

            Prowadzący: Anna Maruska

          • Uczymy Dzieci Programować edycja VI i VII

          • Termin realizacji: wrzesień 2020/maj 2021

            Realizator: Regina Hadryś

            Projekt będzie realizowany w klasie I c.

            Projekt będzie realizowany  we współpracy z Edu Sense

             Cele projektu:

            - uczeń nauczy się programowania na różnym materiale: maty, ozoboty, itd.

            - uczeń będzie uczył się logicznego, algorytmicznego myślenia,

            - uczeń nauczy się zadaniowego podejścia do stawianych problemów;

            - nauczy się szukać rozwiązań i wybierać te najbardziej optymalne do umiejętności;

            - uczeń rozwinie umiejętność współpracy w zespole, szukania kompromisów;

            - uczeń nauczy się bezpiecznie i efektywnie korzystać z technologii cyfrowych.